Stimaţi colegi formatori,vă invit ca în cadrul acestei reviste să vă manifestaţi profesionalismul şi să împărtăşiţi din experienţa domniilor voastre şi altor colegi mai tineri în ale meseriei.
PARTENERIATUL PENTRU CALITATE ŞI CONCURENŢA CORECTĂ
În această săptămână a avut loc la Galaţi prima întâlnire între două şcoli unde s-au pus bazele unui parteneriat pentru calitate şi concurenţa corectă.
Este prima întâlnire de acest gen care are ca scop întărirea poziţiei şcolilor de şoferi mici şi mijlocii şi de ridicare a standardelor de calitate.
Elementul esenţial al discuţiilor a fost constituit din faptul că cei prezenţi nu îşi doresc eliminarea concurenţei ci găsirea de metode prin care să se îmbunătăţească calitatea procesului educaţional,metode de eficientizare a activităţii şcolilor de şoferi,metode de reducere a actului birocratic în favoarea şi beneficiul exclusiv al procesului de învăţământ.
S-au lăsat la o parte prejudecăţile şi orgoliile personale,s-au uitat vechile anemozităţi şi s-a trecut la dialog.
Invităm şcolile de şoferi care cred că se regăsesc în acest parteneriat să colaboreze pentru câştigul şi bunăstarea comună.
E LOC SUB SOARE PENTRU TOATĂ LUMEA !

De ce barbatii cu BMW-uri au succes la femei???
E foarte simplu, ele citesc: BE MY WIFE!!!!
 

Titlul paginii web

 
 

STAŢIA RADIO

STAŢIA RADIO,O ALTERNATIVĂ LA ABUZURILE POLIŢIEI RUTIERE ÎN CEEA CE PRIVEŞTE RADARELE CE STAU ASCUNSE LA PÂNDĂ

Ultima fitză în domeniul automobilistic este staţia radio CB ,mai pe scurt un dispozitiv ce poate asigura o transmisiune pe unde radio în sistem duplex pe o distanţă de maxim 15 km .
Transmisia este gratuită ,pentru aceasta fiind alocate frcvenţe la liber ,singura problemă fiind reprezentată de costul staţiei minim 200 lei maxim 2000 lei funcţie de cât vă ţine buzunarul,la care se mai adaugă şi o antenă cu preţul cuprins între 50 şi 200 de lei.
Ca principiu staţia face cam acelaşi lucru.
Avantajul staţiei este dat de faptul că posesorul poate „anticipa” dacă s-ar putea spune aşa dacă în trafic sunte semnalate „urme” de poliţie sau „miros” de radar aflat sau nu la vedere.
Desigur că sistemul funcţionează de mult timp în lume fiind folosit în special pe autocamioane.
În ultimul timp după ce poliţia rutieră s-a şmecherit şi a adus radarele de tip nou ce nu pot fi detectate,a venit rândul şoferilor să riposteze aceasta fiind singura scăpare a celor cărora le place să calce mai mult pedala de acceleraţie.
Lăsând micile răutăţi de o parte de aceste invenţii profită şi şoferul normal şi corect cu frică de lege dar care îşi doreşte doar să nu calce pe bec şi să fie „pescuit” de vreun echipaj de poliţie mai zelos care stă să-l pândească.

iftimie nicolae florin
 
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one